Home » Klasa-str » Modnie zawsze i wszędzie » Klient w obliczu wolnej konkurencji

Klient w obliczu wolnej konkurencji

W latach osiemdziesiątych, kiedy klient miał ochotę coś zakupić, musiał zadowolić się z skromnym zaopatrzeniem jedynego lokalu w okolicy. Co z tego, że miał pieniądze, skoro nie miały one najmniejszej wartości, i produkty były nabywane na kartki. Dziś, sytuacja jest całkiem inna. Półki sklepowe uginają się pod towarami, markety stoją na co trzeciej ulicy, w każdym powiecie mieści się chociaż jedna galeria handlowa. Produktów jest w tej chwili o wiele więcej niż pieniędzy w sakiewce normalnego rodaka. Stąd też, tak ważnym jest, aby sklep który wybierze nabywca, był tani, rzetelny i serwował towar dobrej miary. Na straży nabywców stoją urzędnicy, pojawiają się również firmy oferujące atesty i dyplomy jakości, przeprowadzające analizy TS.

krajobraz - buty
Autor: bobbi vie
Źródło: http://www.flickr.com

Jeżeli planujemy zakup artykułu z wyższej puli cenowej, typu sprzęt AGD lub magnetowid, warto rozejrzeć się za promocjami, gdyż sporo firm oferuje wszelakie kupony na zakupy. Tego typu kody rabatowe agito, branża AGD, umieszcza na witrynach zajmujących się rozprzestrzenianiem rabatów. Warto czasami przejrzeć taką witrynę, możemy niekiedy odszukać tam bardzo korzystne rabaty, sięgające 70 %. Należy niestety uważać, aby nie wpaść w wir rabatów. Na takiej domenie zobaczymy multum okazji, a nie zawsze warto kupować produkt, tylko dlatego, że jest bardzo tani.

Jeśli jesteśmy kobietą bardzo troszczącą się o urodę, warto prenumerować gazetki znanych drogerii. W nich swoje kody rabatowe douglas umieszcza regularnie, przyciągając kolejnych nabywców, promując własne branżowe produkty. Sporo magazynów wprowadza miesiące promocji na dany typ asortymentu, np. marzec z przeceną na produkty do malowania ust, z kolei październik z emulsjami do twarzy i szyi, z limitowaną promocją na produkty przeciw starzeniu się skóry.

Jeśli mamy dużo dodatkowego czasu, ale jednak nie bardzo zasobny budżet, warto zaznajomić się promocjami. Na każdym kroku otrzymujemy liczne broszury, karty upominkowe i lojalnościowe, warto im się dokładniej przyjrzeć. Spora część z nich jest nic nie warta, chociaż czasami da się trafić na bardzo korzystną promocję. Stąd też warto trzymać rękę na pulsie.